In het huidige digitale tijdperk worden banken en financiële instellingen geconfronteerd met een toenemende vraag naar gepersonaliseerde en efficiënte klantervaringen, terwijl ze ook te maken hebben met naleving van wet- en regelgeving en druk om de kosten te verlagen. Een end-to-end (E2E) benadering van Process mining kan helpen deze uitdagingen aan te gaan door zich te richten op de gehele waardeketen, van front-end klantinteracties tot back-end operaties en infrastructuur. Op deze manier kunnen banken zich richten op het opbouwen van een robuuste en veilige technologie-infrastructuur om hun activiteiten te ondersteunen en een naadloze klantervaring te leveren.
Bij Bright Cape zijn we trots op de waardegerichte E2E-ondersteuning die we onze klanten bieden. Het belangrijkste doel van elk project is ervoor te zorgen dat onze klanten de meeste waarde uit hun gegevens halen. We bieden onze klanten de benodigde diensten op het juiste moment door middel van onze 4-E aanpak: we helpen hen nieuwe mogelijkheden te verkennen, inzichten uit hun data te halen, data science-oplossingen te implementeren en hun teams te onderwijzen over best practices, in combinatie met ons brede scala aan datamogelijkheden. Een van onze specialiteiten waarvoor we dit doen is Process mining. Of het nu gaat om het verkennen van gegevens en het identificeren van de geschiktheid ervan om inzichten te onttrekken d.m.v.Process Mining of de noodzaak om te weten hoe de belangrijkste belanghebbenden te overtuigen dat Process Mining moet worden opgezet als een strategisch vermogen. Wij kunnen u daarbij ondersteunen.