Case Study
Klantprofiel
Cliënt: ABN AMRO
Industrie: Bankwezen & Financiële Diensten
Proces: Know Your Customer (KYC) Operations
Cliënt: ABN AMRO
Industrie: Bankwezen & Financiële Diensten
Proces: Know Your Customer (KYC) Operations
Vóór de implementatie van Celonis werd het operationele performance management van de Know Your Client-processen op afdelingsniveau uitgevoerd. Deze ingekapselde manier van werken resulteerde in suboptimale verbeterinitiatieven en een laag niveau van samenwerking en communicatie tussen afdelingen.
Bovendien ontbrak betrouwbare managementinformatie voor effectieve besluitvorming.
"Celonis heeft ons geholpen om onze KYC-processen te optimaliseren, de kwaliteit te verbeteren en de hoeveelheid rework per case te minimaliseren."
Om controle te krijgen over de KYC-processen en hun prestaties (en dus om effectief datagestuurde beslissingen te kunnen nemen), wordt het ingekapselde performance management framework omgevormd tot een bankbreed end-to-end systeem voor continue procesmonitoring met behulp van Celonis.
Gevalideerde waarde
Continue monitoring maakt end-to-end monitoring van procesprestaties die bankbreed worden uitgevoerd mogelijk, wat leidt tot sterk verbeterde datagestuurde besluitvorming.
Verbetercycli opgezet voor verschillende processen
Tot slot helpt process mining ABN AMRO om een volledig inzicht te krijgen in de procesvarianten en begeleidt het de standaardisatie van processen.
Geïdentificeerde waarde
Wij zijn er om je te helpen.