Marketing

Oriëntatie en aankoop gebeurt meer en meer online. Logisch natuurlijk, het geeft de consument ontzettend veel voordelen: het kost minder tijd én minder geld. Als marketeer ben je verantwoordelijk voor de customer experience met als voornaamste pijler: service. Wil jij weten wat je klant nodig heeft tijdens de verschillende fases van de customer journey? En belangrijker nog: waar je de verwachting kunt overstijgen? Bright Cape brengt jouw klant in beeld op basis van verschillende datastromen die vanuit de klantreis naar voren komen. Wij durven te stellen dat het zonder klantdata onmogelijk is om relevant te zijn en je klanten goed te bedienen. (Big) Data is dus cruciaal voor een positieve customer experience en betere market intelligence.

Solving the puzzle

Bij Bright Cape weten we van Small & Big Data, welke essentieel is wanneer het gaat over analyses in de marketing. Met kennis en ervaring om de gehele customer journey in beeld te krijgen laten we onze analyses los op jouw data. Klant in zicht!

Strategisch

Bright Cape voert en voerde verschillende opdrachten uit op het gebied van strategische marketing. Zo onderzochten we de klantretentie van één van onze opdrachtgevers met als doel om voormalige klanten terug te winnen.

Marketing Analytics

In samenwerking met New Brand Activators maken wij innovatieve analyses op het gebied van marketing. Voel je aan dat jouw marketing campagne gerichter of persoonlijker kan? Bright Cape helpt je om je marketingaanpak slimmer in te richten met haarscherpe data analyse.